Äntligen fredag!


Vad skönt det är med fredag, just den här fredagen har jag längtat efter länge. Idag hade vi tenta på kursen som varit och det är så galet skönt att det nu är över. Nu blickar jag framåt för varje veckas slut är en vecka närmare ljus, värme, härliga vår och sommar.  Jag är så trött på mörkret, igår morse var det underbart väder, kallt och fullt med snö. Fram emot eftermiddag hade allt töat bort och nu är det barmark och runt 5-6 plusgrader. Jag gillar vintern men då får det också vara just vinter, ingen halvdan regn och slaskperiod.  

Idag ska jag inviga min fina mopp, blev så glad när jag såg att de hade kvar en Rosa Bandet mopp, så istället för en ful vanlig mopp blev det den här skönheten. Ska bli roligt att dansa runt med den över golven lite senare.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, på gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker så som hm,kicks, nelly.se m.fl. Du kan även få gratis biobiljetter eller trisslotter. Bara genom att enkelt samla poäng kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Ha en bra dag:)

2009-01-09 @ 14:16:47
Postat av: Ms Sofie

hahah... va gullig du är... men visst är det mycket roligare att städa när man har fina städredskap...



Hoppas din fredag blir toppen!!

2009-01-09 @ 23:34:27
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Fridas fashion & style

Åhh, snyggt med rosa! :)

2009-01-11 @ 09:17:11
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Snusans Inredningsblogg

Ja med den där måste det ju bli mycker roligare att städa. :)

2009-01-12 @ 17:39:56
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store