Redan måndag + nya produkter

Känns konstigt att det redan är måndag, helgen gick riktigt fort. Idag har jag heldag pluggning och eventuellt städning, eftersom vi inte orkade städa innan helgen.

Nu ska jag äntligen lägga upp bilder på de nya produkterna jag köpt (svårt att få fingrarna ur det... *ehum*)

Schampo/Balsam från TIGI. Eftersom jag blonderar mig regelbundet blir mitt hår väldiggt slitet och torrt. Därför är jag noga med vad jag använder för hårprodukter och framförallt tycker jag det är roligt att prova nya märken och produkter. Jag har alltid tyckt att TIGIS produkter är både läckra och roliga, men faktiskt aldrig provat märket tidigare. Så nu slog jag till och köpte TIGI DUMB BLONDE Shampoo och TIGI DUMB BLONDE Reconstructor, båda köpte jag hos BELLBOX. Positivt är också att TIGIS produkter inte är testade på djur.

Rengöring från [comfort zone] active pureness gel som jag skrivit om i ett tidigare inlägg och en Concealer, Sheer Lights, Illuminating Pen från Elisabeth Arden.

Jag kommer att lägga upp recensioner på samtliga produkter om några veckor.


Foto/Bild: Bellbox, hudinstitutet, Beautyheaven



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store