En fullmatad onsdag

Äntligen hemma, känns som jag sprungit runt hela stan idag.
Idag har jag träffat min studiegrupp, pluggat, varit med min underbara kompis och hennes lika underbara son. Hon fick nycklarna till deras nya lägenhet idag *spännande* den var jätte fin, nyrenoverad och fräsch. Gillade den jättemycket, grattis vännen!
Sist men absolut inte minst har jag köpt en bärbar dator, min nya älskling. Hur kul som helst, sitter och knattrar på den nu =) Det blev en HP, hade tänkt lägga upp lite bilder, men vi har inte hunnit lägga in alla program än. Kommer eventuellt lite senare. Nu ska jag fortsätta plugga! Om inte jag får en pluggfri dag snart kommer jag gå under, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store