Fynd, svettlukt och krimskrams

Idag har vi varit på Pingstkyrkans Loppis. Där går alla inkomster oavkortat till hjälpverksamhet. Det är alltid lika roligt att se att det är så många människor som kommer dit och trängs bland fynd, svettlukt och krimskrams. Jag köpte två kandelabrar som jag ska spraya och göra fina, de är egentligen rätt gräsliga men kommer bli hur snygga som helst när jag tagit fram mitt trollspö och trollat lite.


Jag fastnade för att dem var så speciella och detaljrika, vilket gör dem så unika. Har inte riktigt bestämt mig var dem ska få stå, men det får komma senare, när de är fixade och piffade.

Foto: Linnéa Waldetoft









Kommentarer
Postat av: Tina

Läckra bilder på stakarna, när man ser dom på bild är det tveksamt om du behöver mer än att putsa dem.

2008-10-05 @ 16:11:49
Postat av: Susanna

jag håller med, jag tycker att dom ser vackra ut precis dom dom är. fundera noga innan du putsar =)



KRAM

2008-11-20 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store