En kylig tisdag

Idag har jag pluggat hela dagen (nästan iaf), jag har fått en hel del gjort så det känns skönt. Vi har haft väldigt kallt inne idag *brrr* så jag värmde en vetekudde för att ha i knät. Sia tyckte det såg mysigt ut och lade sig till rätta. Härlig pose!

Man ser en liten glimt av den bärbara datorn jag köpte i september, tror inte jag skrev vilken det blev. HP Pavilion dv5 1030 valde jag till slut och jag är jätte nöjd, har dock haft lite problem med touchen men det är en bagatell i det stora hela.



Hon håller hårt i mig med svansen.


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hahah sicken goskatt, men skit i katt och dator ;-) vad är det fr BORD du sitter vid????? nyfiken ser HELLÄCKERT UT!!!!!



ps. äntligen kom jag ihåg att favvorisera dig på denna datorn...har dig på den gamla! det är därför jag har glömt att kika in här! diggar din blogg!



Ciao :D

2008-11-26 @ 05:27:49
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: ulrika

Cute

2008-11-26 @ 09:21:49
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Linnéa / ELW

Haha, visst är hon underbar, mys-pys i högsta grad.

Petra: Tack så mkt, vad roligt att höra!

2008-11-26 @ 10:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store