Ett ljus i mörkret

Jul, jul strålande jul. Nu är det jul i nästan alla butiker, i tidningar och idag såg jag att de redan börjat med julmat på restaurangerna nere i stan, uch vad tidigt!
Jag har faktiskt än så länge lyckats hålla mig borta från allt som har med julen att göra, fram tills igår. För igår kunde jag inte låta bli att köpa Allt i hemmet julspecial, det fanns massor med fina tips och ideer som hör advent och julen till. På tal om advent så behöver jag verkligen köpa en ny adventsljusstake. Visste ni att adventsljusstaken symboliserar ljus i mörkret.

My Lovely Home, en jätte fin i zink med små hjärtan. Den är 34*12 cm och kostar 169 kr.
Cosas, en fyrkantig ljusstake i zink med genombrutna hjärtan på kanterna, 25*25 cm, kostar 95 kr.
CountryStyle, stilrent ljusfat i antikbehandlad matt, mörk zink. 31* 16* 2 cm, kostar 99 kr.
Stilero, en vacker ljuskrona tillverkad i galvinanisead metall kostar 160 kr hos .


Bilder:
anglaboden.se
cosas.se
countrystyle.se
stilero.se

Kommentarer
Postat av: Påskharen

Jag längtar till påsk så man får börja äta och måla påskägg!

2008-11-07 @ 23:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store