High Boot från TOPSHOP, Sorry! Item Out of Stock

Det här inlägget skrev jag imorse men alltid lika underbara blogg.se krånglade som vanligt och det gick inte att publicera. 

Sorry, Item Out of Stock?????


Hur kan de redan vara slut, de fanns inte i webbutik igår eftermiddag och imorse fanns det inga storlekar kvar, HUR??? Jag har länge letat efter ett par snygga högklackade, gärna overknee stövlar men inte hittat några som känts helt rätt förrän nu och då kan jag inte köpa dem *grrr*.
I ett tidigare inlägg skrev jag om ett par likadana fast i mocka, dem fanns inte heller kvar i min storlek. Vad är det här? hur kan de ta slut så fort eller är det något jag har missat? Jag hade ju så gärna velat ha dem =(

BETHAN Leather Thigh High Boot £110 (ca 1300kr) TOPSHOP


Foto: topshop.com

Kommentarer
Postat av: Regina

Har letat efter en sko som denna så sjukt länge. Har ALDRIG hittat! Såg denna sko i ett skyltfönster idag. Ville bara springa in och köpa dem, tyvärr var det stängt. Imorgon under min lunch ska jag köpa dom. Kan inte vänta knappt.

2009-08-02 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store