Godmorgon

Vädret utanför är underbart, kallt och frostigt, solen har inte riktgt orkat sig över hustaken än. Vinter och julkänslor på hög nivå. Hörde att det fina vädret skulle hålla i sig ända fram till helgen och att det eventuellt skulle komma lite snö.

Idag har jag massor att plugga på schemat, vi har litteraturseminarium imorgon och om två veckor (tror jag) ska examinationsuppsattsen vara klar. Jag ska också mäta vår dörr, jag är nämligen tvungen att sy ett draperie eftersom det drar så kallt och när grannarna röker luktar det i hela våran lägenhet, jätte äckligt. Självklart tycker hyresvärdarna det är för dyrt och onödigt att täta dörren så vi får bara gilla läget. Jag hoppas att ett draperi i någon tjock bra kvalitet kan hjälpa lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store