Godmorgon!

Vad skönt det var att vakna imorse, trotts att jag kom i säng sent har jag sovit djup och vaknade förvånandsvärt utvilad. Det är fortfarande mörkt ute så jag har tänt ljus och ska alldeles strax fixa iordning frukost. Ska försöka få liv i sambon, han är hemma och är sjuk. En jobbig influensa, hoppas verkligen jag klarar mig den här gången. Har inte tid att bli sjuk nu när vi har examinationer framför oss. Idag har vi en kort dag i skolan, slutar redan vid ett, vilket är riktigt skönt.

Jag var inte riktigt nöjd med designen på bloggen (som vanligt). Eftersom jag inte är jätte duktig på HTML-koder eller webbdesign kommer det ta en tid, vad tycks än så länge, bättre än innan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store