En fullmatad lördag

Nu har jag äntligen kommit hem efter en fullspeckad dag. Vi hade jätte mysigt på julmarknaden, det var väldigt kallt men det kompenserade vi genom att dricka riktigt varm glögg. Vi glufsade också i oss var sin vålffa med grädde och sylt, mums!

Efter marknaden blev det fika och julklappsshopping, vad vi köpt får förbli en hemlis. Men jag köpte faktiskt en sak till mig själv, ett Craft underställ som var nedsatt till 100 kr för både över- och underdel. Vanligtvis tar butikerna 200-500 kr / del, så det var ett kap. Nu kan jag springa  varm och go i vinter.

När vi kom hem blev det snabba ryck in i duschen för att göra iordning mig inför fest hos en kompis. Vi hade jätte trevligt men tyvärr fick det bli en tidig hemgång för mig. Så nu sitter jag och vämer mig med en kopp te och tänkte kika runt lite på era bloggar medans Christoffer kollar på Barcelona - Real Madrid, fortfarande 0-0 i 75 minuten.

Kommentarer
Postat av: jossan

nej jag vet det är döjobbigt å va sjuk!

men skönt å slappa från skolan hihi!

hugs

2008-12-14 @ 10:10:39
URL: http://josefinborgenfalk.blogg.se/
Postat av: LaMari

Hej,

Hade du trevligt på festen?

2008-12-14 @ 11:22:09
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/
Postat av: Kattis

Så brukar det se ut hemma hos oss oxå, A kollar på boll och jag bloggar! Funkar bra tycker jag! :-) Hihi

2008-12-17 @ 08:31:16
URL: http://misskattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store