Spargris till finanskris och femstjärnig middag

Middagen med min familj var underbar, god mat och dryck tillsammans med härligt sällskap kan inte bli annat än perfekt. Anlednignen till middagen var att mina föräldrar ville fira att de äntligen är klara med all renovering i deras hus. För cirka ett år sedan brann det hemma hos dem och nu är äntligen allt klart vilket verkligen är värt att firas.

Det här mailet fick jag av en kompis idag, det är det roligaste mailet jag fått på länge. Helt underbart och det stämmer så bra. Alltid lika härligt med ett gott skratt.


Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Haha, den spargrisen skulle jag behöva!



Vad roligt för dina föräldrars skull. Kram Sandra

2008-12-11 @ 21:54:57
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Carina

Sv: Tack för kommentaren i min blogg! Vad glad jag blir! Ha en bra dag!

2008-12-12 @ 09:19:16
URL: http://minapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store