Godmorgon Tisdag

Idag var det tungt att gå upp ur sängen, mörkt, kallt och ruggigt! Vi har fått låna ett extraelement av mina föräldrar eftersom vi har det så kallt och det har faktiskt blivit lite varmare. Trodde inte det lilla kunda göra så mycket. Jag måste ringa fastighetsskötarna för så här kallt kan det inte få vara. Sia passade på att värma sig brevid lyktan som jag tände nu på morgonen, där var det varm och skönt.

Nu sitter jag och dricker te och ska alldeles strax göra mig klar för att åka till skolan, idag har vi en lång föreläsning om genus. Hoppas dem gör den intressant så det känns meningsfullt att åka dit. Ikväll borde jag träna, får se om jag orkar *ler*.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gosh, vilken mysig och bra bild. Föll pladask, vill ju bara klappa på kisen

2008-12-10 @ 12:19:43
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Snusans Inredningsblogg

Hehe! Skön stil! Katter kan verkligen konsten att slappa. :)

2008-12-11 @ 17:06:17
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store