Ny webbutik: Sevenyearsapart

Alexandra tipsade om ett ny webbutik som jag tyckte hade mycket snyggt och unikt. SEVENYEARSAPART är en webbutik som inriktar sig på unga människor och internationella märken.

Foto: sevenyearsapart.se

Ravishing Mad - Printed Loose Top i en löst sittande modell med pingvinärm och slimmad midja. Vit med svart tryck. Litet uppvik vid ärmslut. Handtryckt rosett/fluga på framsidan. 100% bomull. 725 kr

Alberto's Family - Cat. Varje katt är handgjord och unik. Med varje katt följer ett litet kort med personligt tillverkningsnummer samt en personlig påse i papper. Katten har en ögla på huvudet för upphängning. Huvud och kropp är fyllda med fleece. I varje tass ligger en liten tyngd insydd. Ögonen är två vita knappar och nosen är broderad. Kan handtvättas mycket varsamt. Svart med vita prickar. Ca 27 cm hög. 280 kr

Washing Mee - Halsband - Kugghjul Hänge i metall med ett svart och ett gult kugghjul. Kedja i metall. Kedja: 68 cm
Hänge: 9x3 cm, 175 kr

MOA - Top - EKO. Vit t-shirt i 100% ekologisk bomull med blått tryck, 399 kr

Kommentarer
Postat av: leia

måste dock säga att jag inte gillar den kvinnliga modellen....



Haha....jadu....jag skulle nog aldrig köpa en ny päls....men en second hand ser jag inget fel med....och jag använder skinn å läder utan att ens tänka....däremot har jag ju inte ätit kött på många år....men nu har jag faktsikt börjat göra det också....fast väldigt begränsat....och började typ förra veckan.



Kramar

Postat av: Linnéa / ELW

Haha, inte det =) Men tröjan tycker jag är tuff.

2008-11-25 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store