...och så var det fredag igen

Den senaste tiden har vi haft galet mycket att göra i skolan, det har inte funnits mycket tid utöver annat än att plugga. Men jag har hunnit ta tag i min träning igen (äntligen), jag har shoppat lite nya skönhetsprodukter och en "skol"väska. En väska där jag får plats med både dator och skolböcker, vilket är toppen. Ikväll ska jag på kalas hem till min mamma som fyllde år i tisdags, det ska blir roligt och det blir alltid så god mat =)

Jag tänkte slänga upp lite bilder på allt jag köpt imorgon eftersom jag inte hinner det nu. Recensioner på produkterna kommer också någon gång framöver.  

Nu ska jag skynda mig och göra mig respektabel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store