HP, Acer eller LG

Nu när jag börjat plugga, funderar jag på att köpa en bärbar dator. Framförallt eftersom jag har problem med nacken och ryggen. Jag kan inte sitta i samma position en längre stund utan att få ont men med en bärbar dator får jag möjligheten att vara rörligare och kan då sitta på olika ställen i olika sittpositioner.
Jag väljer/funderar mellan en HP Pavilion dv5 1030 som kostar 7.790 kr, Acer Aspire 5930G 7.990 kr eller en LG E500-K.AP88V för 6.990 kr, alla tre finns att köpa hos Inet. De är ganska likvärda varandra, men det lutar åt att det blir HP eftersom den är lättast (vilket är nödvändigt när jag har så ont) och att jag tycker den är snyggast (ytlig som man är). Jag har också bara hört positivt om HPs bärbara datorer.


Bilder: www.inet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store