God Morgon!

Vaknade tidigt idag, det är skönt! då har man hela dagen framför sig. Snart ska jag traska ner till HögskoleCenter och träffa min studiegrupp, så ska vi se om vi kan få avklarat en del jobb.

I eftermiddag ska jag eventuellt köpa en bärbar dator *läängtar* *hoppas* Vi får se om jag hittar någon som passar damen i smaken =)
Sen fram emot kvällen ska jag försöka ta mig till Friskis&Svettis (så skönt när det är lite folk i gymmet) , behöver verkligen börja träna regelbundet igen, så tråkigt att jag slarvar.

Eftersom jag är på så bra humör nu på morgonkvisten, tycker jag det passade bra med lite Agnes (Idol) med On and On, riktigt bra låt men gillar INTE videon, synd att de inte kuden göra den bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store