Äntligen fredag!

Idag har vi suttit och pluggat hemma hos mig, det kändes lite skönare nu när det var fredag. Idag diskuterade och sammanställde vi "bubblorna": vetenskapligt förhållningssätt, barn- och ungdomspsykologi och värdegrund och etik. Det känns skönt att vi kommit så långt som vi gjort och att vi har lagt mycket bakom oss.

Jag har fortfarande inte installerat alla program jag behöver till datorn, men jag hoppas jag (eller rättare sagt sambon) kan göra det idag. Än så länge får jag nöja mig med tråkig text utan bilder. 

Det blir en lugn dag idag, jag ska plugga mycket så kanske jag kan få helgen fri. Imorgon ska vi åka till Liseberg vilket ska bli super kul, då får man pylsa på sig varm jacka, raggsockar och vantar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store