Den lilla svarta

Två klänningar från ASOS som skulle passa mycket bra i min garderob. När jag tänker efter äger jag nästan inga riktigt fina middags- eller festklänningar. Det är synd! Jag är väldigt bekväm av mig och då går ofta praktiskt och bekvämt före fint. Förutom när det gäller skor, ju högre klackar desto bättre ; ) Jag älskar klackar!



 ASOS Halter Neck Prom Dress, 420 kr, asos.com 
En fin klänning, med snyggt korsade band över ryggen och djup uringning. Ett stort plus för priset.  




All Saints Sequin Embellished Neck Full Jersey Dress, 1.575 kr, asos.com
En underbar klänning, med ett underbart lätt tyg. Fina detaljer som märks men på ett lagom sätt. En riktigt fin klänning för festen eller den finare middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store