Val av glasögon, svårare än man tror!

Jag behöver köpa ett par nya glasögon, lättare sagt än gjort. Två bågar som blivit favoriter kommer från märket CHOC, enkla, snygga och fräcka! Den svarta bågen trivs jag bäst i, den guldiga är lite väl eleganta för min stil (tycker jag). Jag tvekar främst att köpa dem svarta pga priset och att jag tycker det är så viktigt att dem känns helt rätt. Jag tycker också att ett par glasögon ska spegla den som bär dem.

Vad tycker du?


Blev väldigt tråkiga bilder *ehum* inga modell bilder direkt, men de får funka ändå!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Dom guldiga är snyggast på dig =)

2008-10-11 @ 22:44:15
Postat av: Anonym

Japp, absolut de guldiga!

2008-10-11 @ 23:18:06
Postat av: Optican

Jag tycker du är superfin i de svarta. Sitter snyggt och ser oerhört coola ut. Jag har mycket glasögon på bloggen om du behöver inspiration. Mvh Åsa

2008-10-12 @ 12:54:40
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: ELW - bloggar / Linnéa

Tack för kommentarerna, de svarta är som sagt favoriter men känns ändå inte helt rätt. Jag får leta vidare eftersom jag vill ha ett par som jag känner mig helnöjd med, vilket jag inte gör med dessa två!

Åsa: Du hade många inspirerande bilder på din blogg, tack för alla ideer =)



2008-10-14 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store