Äntligen fredag

Idag var vi tvättid på förmiddagen så jag var uppe tidigt och stånkade ner tvätt till källaren. Det är skönt när man orkar masa sig upp tidigt på morgonen eftersom dagen blir så mycket längre då.
Dagens planer är idag väldigt få, inte direkt planerat något förutom fram emot kvällen då ska vi till en gammal barndomskompis till Christoffer. Då blir det  vin, räkor, kräftor och ev så pratade de om att köpa hummer (billigt, INTE) det ska bli jätte trevligt.



Foto: Linnéa Waldetoft

Kommentarer
Postat av: Tina

Hejsan!

Lite konstigt med kräft snack och en tallrik med förmodar jag en mycket nyttig frukost.

Jag tar gärna emot frukostens upplägg.

Kramisar

2008-10-05 @ 16:10:05
Postat av: ELW - bloggar/ Linnéa

Haha! ja, jag såg det också efter att jag publicerat inlägget. Hoppades ingen skulle lägga märke till det =)

Frukosten rekommenderar jag, eftersom den både är enkel, mättande och nyttig: yoghurt, müsli, banan och pumpakärnor.

2008-10-06 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Stella Kei Store